Φόρτωση...
 

Τρόποι Αποστολής


Τα προϊόντα μας θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει με τη Γενική Ταχυδρομική υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Για περιοχές της Ελλάδος που αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω ταχυμεταφορών (courier), η αποστολή θα γίνεται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Ελλάδα

Η παραγγελία παραδίδεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο για τις πρωτεύουσες νομών της ηπειρωτικής Ελλάδας. Για τα νησιά και τις υπόλοιπες περιοχές ο χρόνος παράδοσης είναι 2-4 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.

Το κόστος αποστολής είναι 4,50 € για όλη την Ελλάδα, για τα πρώτα 5 κιλά.

Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 1,00€.


Σε περίπτωση αντικαταβολής το κόστος αποστολής επιβαρύνεται με 2,50 € επιπλέον για τα πρώτα 2 κιλά.


Για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω των 70 € τα εμπορεύματα αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ σε όλη την Ελλάδα.


Κύπρος, Βουλγαρία, Γερμανία, Αλβανία.

Ο χρόνος παράδοσης, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο, είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Το κόστος αποστολής για τις χώρες αυτές είναι 19,00 €.


Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε από εμάς στη διεύθυνση email που μας έχετε υποδείξει τον κωδικό μεταφοράς (voucher) με τον οποίο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής σας από την ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής.


ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η ακύρωση μιας παραγγελίας γίνεται είτε μέσω αποστολής e-mail στη διεύθυνση sales@gadgetcube.gr είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2310 029190 ή στο 6974 103260. Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή της παράδοσης των προιόντων από εμάς στον μεταφορέα.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 

Κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν ελαττώματα όπως σπασμένο εμπόρευμα, ελλείψεις μερών του προιόντος, λάθος στο παρεχόμενο είδος, κτλ.

Στην περίπτωση αυτή μην παραλάβετε τα εμπορεύματα από τον αποστολέα και ενημερώστε μας με email στο sales@gadgetcube.gr ή τηλεφωνικά στο 2310 029190 και στο 6974 103260.

Θα λάβετε λεπτομέρειες για τον τρόπο επιστροφής των προιόντων καθώς και για την επιστροφή των χρημάτων σας ή την επαναποστολή της παραγγελίας σας.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε χωρίς κανένα απολύτως κόστος πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ή άλλο) η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη, καθώς και των εξόδων της αρχικής αποστολής τα οποία δεν επιστρέφονται. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος σας για υπαναχώρηση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας με το κατάστημά μας ή να μας στείλετε email στη διεύθυνση sales@gadgetcube.gr και να μας αποστείλετε το σχετικό αίτημά σας καθώς και να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2310 029190 ώστε να ενημερωθείτε για τον αριθμό RMA που πρέπει να συνοδεύει το προϊόν που θα επιστρέψετε. Διευκρινίζεται πάντως ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω ημερών (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος). Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι: να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά, δηλαδή την αρχική απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής.

Αναλυτικά στοιχεία για επιστροφές προϊόντων μπορείτε να βρείτε στους όρους χρήσης.